Cursuri Vanzari Retail
RETAIL – VANZARE EXPERENTIALA
Modulul combina tehnici folosite atat in vanzarea traditionala cat si in cea experentiala pentru a obtine un efect mult mai puternic, sinergic.
In timpul modului participantii vor intelege efectul fiecarui gest, a fiecarei actiuni individuale in relatia cu Clientul.
Dupa absolvirea acestui modul participantii vor primi notiuni avansate despre vanzare, despre interactiunea cu clientii in timpul vanzarii, dar si in timpul vizitei acestora in magazin.
Cui se adreseaza
- Modulul se adreseaza personalului implicat in activitatea din magazin: manageri, supervizori, sefi de tura, vanzatori.
Obiective
- La finalul cursului participantii vor:
- primi notiuni avansate in servirea a clientilor
- intelege notiunea de vanzare exprerentiala
- intelege importanta fiecarui gest in relatia cu Clientul
- invata sa vanda mai mult
- intelege efectul pe termen lung al unei serviri de calitate
Subiecte
- Zone de vanzare/interactiune in magazin
- Salutul
- Asistenta si ajutor
- Incasarea
- Multumeste/ Saluta
- Obiectii in vanzare: categorii, pasii tratarii obiectiilor, tehnici de tratare a obiectiilor
- Tipuri de experiente traite
- Reflectarea calitatii serviciilor in vanzare
Metodologie si tehnici de predare
- Durata: 1 zi (se poate fractiona in doua module de ½ zi sau in 5 module de 2 ore pentru nu influenta programul de vanzare)
- Prezentari video, exercitii individuale si de grup, ateliere deschise
- Trainingul se va derula in proportie de 75% practic, teoria va ocupa aproximativ 25% din program