Simplu, eficient si mai ales ieftin!
Iti doresti mai mult timp pentru ceea ce conteaza cu adevarat in afacerea ta si mai multa siguranta ca lucrurile sunt facute cu profesionalism, dupa toate cerintele legale.
Din ce in ce mai multe firme aleg sa externalizeze administrarea personalului catre Premium Class Services. Mai jos sunt trei beneficii, trei moduri prin care ele castiga:
– eliminarea cheltuielilor cu salariu, impozite si contributii necesare atunci cand ai un angajat permanent, oricum ai calcula apeland la serviciile noastre vei iesi mai ieftin.
– mai putine riscuri privind aplicarea corecta a tuturor schimbarilor legislative. Legislatia muncii este intr-o continua schimbare, lasa-ne pe noi sa fim experti in administrarea fortei de munca si tu dedica-ti timpul afacerii tale.
– economii de taxe platite catre stat, serviiciile noastre sunt deductibile 100%
Verfica lista de actiuni si forme legale de mai jos, ai sa te convingi ca merita sa ne lasi pe noi sa ne ocupam de ea!
Consultantii nostrii acopera urmatoarele servicii
(lista poate fi extinsa, completata sau revizuita in functie de modificarile ce pot aparea in legislatia muncii)
Salarizare
- Procesarea pontajului lunar
- Evidenta elementelor de pontaj pe istoricul fiecarui salariat
- Validarea datelor inscrise in cererile de concediu de odihna si confirmarea soldului privind dreptul de concediu de odihna
- Calcularea indemnizatiei pentru concediu de odihna efectuat si a dreptului de concediu de odihna neefectuat la data incetarii contractului de munca
- Validarea corectitudinii datelor inscrise in certificatele de concediu medical
- Calculul indemnizatiilor de concediu medical
- Calculul bonusurilor salariale nete/brute, al sporurilor salariale in suma fixa neta/bruta sau procent, al diverselor adaosuri salariale, ajutoare sociale, a altor sume aferente
- Operarea modificarilor referitoare la drepturi de concediu de odihna, sporuri salariale, compensari, beneficii, retineri, popriri, garantii, avansuri, a altor sume aferente
- Intocmirea declaratiilor de salarizare care stabilesc drepturi la deduceri personale si toate elementele necesare pentru calculul salarial – functia de baza, casa de sanatate, persoane aflate in intretinere, grad de handicap
- Intocmirea statului de plata
- Intocmirea centralizatorului de taxe sociale angajat/angajator
- Intocmirea si transmiterea declaratiei unice
- Intocmirea fluturasilor
- Intocmirea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand beneficiarul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica
- Intocmirea si depunerea fiselor fiscale anuale
Administrativ:
- Intocmirea dosarelor de personal
- Intocmirea contractelor de munca si inregistrarea acestora la ITM prin sistemul electronic REVISAL
- Intocmirea actelor aditionale de modificare a CIM si inregistrarea acestora la ITM prin sistemul electronic REVISAL
1. Angajare:
- Documente pentru angajare ( ex: CI, cerere angajare, alte documente necesare)
- Intocmirea registrului general de evidenta al salariatilor
- Transmiterea datelor la Inspectoratul de Munca
- Contractul individual de munca
- Fisa postului
2. Modificarile contractului individual de munca.
- Felul muncii (incadrarea conform clasificarilor C.O.R)
- Salariul
- Durata contractului
- Locul de munca
- Durata muncii
- Intocmirea Registrului general de evidenta al salariatilor, transmiterea datelor catre Inspectoratul de Munca si Actul aditional.
3. Suspendarea contractului de munca:
- Prin acordul partilor
- Din initiativa angajatorului
- Din initiativa salariatului
- Intocmirea Registrului general de evidenta al salariatilor, transmiterea datelor catre Inspectoratul de Munca si decizia de suspendare.
4. Incetarea contractului individual de munca:
- Concediere
- Demisie
- Acorul ambelor parti
- Disciplinar
- Desfiintarea locului de munca
- Intocmirea Registrului general de evidenta al salariatilor, transmiterea datelor catre Inspectoratul de Munca: decizia de incetare, adeverinta de vechime, adeverinta de sanatate, fisa de lichidare, adeverinta de somaj