PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Succesul organizational si abilitatile individuale

0

După o perioada de 2-3 ani în care majoritatea companiilor au investit doar in actiuni dedicate productivitatii directe – Cursuri de vânzari și Cursuri de Customer care – am observat in anul 2013 o întoarcere de bun augur la Cursurile de abilități individuale – Soft Skills.

Abilitățile individuale sunt foarte importante pentru succesul organizațional. Dar ce sunt ele de fapt?
Soft skills – sunt abilități individuale relevante care ajută o persoană să interacționeze într-un grup, să folosească la maxim competențele avute, pe scurt, să performeze. Sunt necesare oricărui membru al unei organizații și se referă de obicei la modul în care relaționăm cu ceilalți (spre deosebire de Hard Skills – care se referă la abilitățile unei persoane de a completa o anumită acțiune sau sarcină).

O persoană cu abilități de tip Soft Skills se face mai ușor plăcută și în cele mai multe cazuri este o persoană cu care se poate lucra mai ușor. De obicei sunt persoane care au o doză mare de bun simț, responsabilitate, empatie, spirit de echipă și sunt buni negociatori si mentori. Poate Soft Skills sună a jargon corporatist, dar cu siguranță sunt abilități care oferă pârghii importante pentru orice organizație de succes.

Nu toți ne naștem cu aceste abilități, în plus, evenimentele din viața noastră ne pot amplifica anumite reacții sau reduce anumite calități interpersonale. Mai mult de atât, de cele mai multe ori angajările se fac strict ținându-se cont doar de Competențe (hard skills). Sunt convins ca fiecare a trecut prin situația de a nu mai apela la serviciile unei persoane sau la ajutorul unui coleg, care indiferent cât de bun meseriaș era, avea carențe mari în ceea ce privește abilitățile sociale.

Din fericire exista traininguri care ne fac să conștientizăm anumite tipare comportamentale, ne oferă și soluții pentru situații neplăcute și neproductive, dar mai ales, transforma locul de muncă într-unul mult mai plăcut, organizația din care facem parte într-una de succes. Avem nevoie doar de deschidere, de a aceepta că putem îmbunătății ceva mereu, că există mereu și o altă latură a adevarului, nu doar cel individual.

Articol preluat de pe www.dragoshstancu.ro .

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse