Cursuri Vanzari Retail
RETAIL – VANZARE TRADITIONALA
Modulul se bazeaza pe tehnici traditionale de vanzare.
Dupa absolvirea acestui modul participantii vor primi notiuni de baza in activitatea de servire a clientilor si cateva idei principale despre interactionea cu acestia.
Prin aplicarea tehnicilor de vanzare invatate la curs participantii pot creste vanzarile cu minim 25% (efect testat in peste 50 de proiecte).
Cui se adreseaza
- Modulul se adreseaza personalului implicat in activitatea din magazin: manageri, supervizori, sefi de tura, vanzatori.
Obiective
- La finalul cursului participantii vor:
- primi notiuni de baza in activitatea de servire a clientilor>
- deprinde tehnici traditionale de vanzare
- intelege importanta aplicarii unei serviri de calitate
- invata sa vanda mai mult
Subiecte
- Cine suntem, Constientizarea efortului individual in succesul companiei
- Principii de success personal in servirea Clientilor
- S.O.F.T.E.N.
- Asertivitate
- Calitatile unui bun vanzator
- Profilul Clientului
- Caracteristici, Avantaje, Beneficii
- 4 Modalitati de a vinde mai mult
- Clientul nehotarat
Metodologie si tehnici de predare
- Durata: 1 zi (se poate fractiona in doua module de ½ zi sau in 5 module de 2 ore pentru nu influenta programul de vanzare)
- Prezentari video, exercitii individuale si de grup, ateliere deschise
- Trainingul se va derula in proportie de 75% practic, teoria va ocupa aproximativ 25% din program
[…] as face eu pentru Retail: – as ridica nivelul de implicare individuala, la nivelul celor care interactioneaza direct cu Clientii – as crea un sistem de standarde in servire si as monitoriza permanent mentinerea lui – as evalua […]