Cursuri Management Retail
RETAIL – MANAGEMENT SI SUPERVIZARE
Modulul imbina elemente de buna servire cu elemente de management motivational.
In timpul cursului participantii vor invata despre atitudinile si competentele unui angajat de succes in servicii publice, despre formarea echipei, mentinerea ei, cat si despre stabilirea, evaluarea si mentinerea unor standarde ridicate de servire si customer care.
Cui se adreseaza
- Modulul se adreseaza personalului de management si supervizare din magazin: Sefi de magazin, Sefi de tura, Supervizori si Responsabili de zona.
Obiective
- La finalul cursului participantii vor:
- descoperi calitatile esentiale ale unui angajat in servicii publice (Retail)
- invata tehnici de supervizare si motivare adaptate personalului din servicii publice (Retail)
- intelege structura unui serviciu excelent, al unei experiente extraordinare
- invata tehnici aplicabile la orice nivel in Retail pentru a mentine si a creste standardele
Subiecte
Standarde de personal in Retail
- Carcater vs. Competenta in servicii publice
- Ciclul de viata al unui angajat intr-o organizatie
- Factori motivationali
- Cresterea calitatii serviciilor prin feedback
Standarde si principii esentiale in Vanzarea Experentiala
- Principii esentiale ale Vanzarii experentiale
- Puncte cheie ale interactiunii cu Clientul
- Sa construim o experienta excelenta!
- Managementul si recuperearea Clientilor dificili
- Cresterea permanenta a standardelor – o realitate
Metodologie si tehnici de predare
- Durata: 1 zi (se poate fractiona in doua module de ½ zi pentru nu influenta programul de vanzare)
- Prezentari video, exercitii individuale si de grup, ateliere deschise
- Trainingul se va derula in proportie de 75% practic, teoria va ocupa aproximativ 25% din program
[…] de implicare individuala, la nivelul celor care interactioneaza direct cu Clientii – as crea un sistem de standarde in servire si as monitoriza permanent mentinerea lui – as evalua periodic ce “transmit” Clientilor […]