PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Management in Retail

1
cursuri-retail-management-supervizare-premium

Cursuri Management Retail

RETAIL – MANAGEMENT SI SUPERVIZARE

Modulul imbina elemente de buna servire cu elemente de management motivational.
In timpul cursului participantii vor invata despre atitudinile si competentele unui angajat de succes in servicii publice, despre formarea echipei, mentinerea ei, cat si despre stabilirea, evaluarea si mentinerea unor standarde ridicate de servire si customer care.

Cui se adreseaza

  • Modulul se adreseaza personalului de management si supervizare din magazin: Sefi de magazin, Sefi de tura, Supervizori si Responsabili de zona.

Obiective

    La finalul cursului participantii vor:

  • descoperi calitatile esentiale ale unui angajat in servicii publice (Retail)
  • invata tehnici de supervizare si motivare adaptate personalului din servicii publice (Retail)
  • intelege structura unui serviciu excelent, al unei experiente extraordinare
  • invata tehnici aplicabile la orice nivel in Retail pentru a mentine si a creste standardele

Subiecte

Standarde de personal in Retail

  • Carcater vs. Competenta in servicii publice
  • Ciclul de viata al unui angajat intr-o organizatie
  • Factori motivationali
  • Cresterea calitatii serviciilor prin feedback

Standarde si principii esentiale in Vanzarea Experentiala

  • Principii esentiale ale Vanzarii experentiale
  • Puncte cheie ale interactiunii cu Clientul
  • Sa construim o experienta excelenta!
  • Managementul si recuperearea Clientilor dificili
  • Cresterea permanenta a standardelor – o realitate

Metodologie si tehnici de predare

  • Durata: 1 zi (se poate fractiona in doua module de ½ zi pentru nu influenta programul de vanzare)
  • Prezentari video, exercitii individuale si de grup, ateliere deschise
  • Trainingul se va derula in proportie de 75% practic, teoria va ocupa aproximativ 25% din program

 

abilitati in vanzari, cursuri retail, customer care, evaluare retail, premium class services, premium training, retail, retail customer care, retail management, retail supervizare, servicii publice, training vanzari

One comment on “Management in Retail”

  1. Retailul si primavara | Dragosh Stancu says:
    December 6, 2012 at 16:51

    […] de implicare individuala, la nivelul celor care interactioneaza direct cu Clientii – as crea un sistem de standarde in servire si as monitoriza permanent mentinerea lui – as evalua periodic ce “transmit” Clientilor […]

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Top Cursuri si Seminarii

  • Curs Vanzari – Telesales
  • Management Motivational
  • Planificare si Eficienta
  • Retail – Tehnici de vanzare

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse