PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Retail – Customer Care

cursuri-retail-customer-care-elite-premium

Cursuri Management Retail

RETAIL – CUSTOMER CARE

Concept Inovator – adresat unei echipe de Elita formata din manageri, leaderi acceptati, angajati seniori, angajati juniori cu atitudine. Ofera un set valoros de aptitudini si compentente utile oricarui manager care doreste sa iti construiasca o echipa performanta, pornind de la zero sau, sa imbunatateasca modul practic de lucru al echipei actuale.
Toate conceptele sunt prezentate generos in detaliu si intr-o ordine logica, se ofera astfel participantilor un plan de actiune concret.

Cui se adreseaza

  • Modulul se adreseaza personalului de management si supervizare din magazin: Sefi de magazin, Sefi de tura, Supervizori si Responsabili de zona cati si personalului de servire implicat in stabilirea, supervizarea si mentinerea standardelor de servire.

Obiective

    Creaza o echipa de supervizare care:

  • Reprezinta imaginea angajatului ideal, pornind de la Viziunea si Misiunea companiei
  • Mentine standardele de servire la nivele superioare
  • Lucreaza sinergic, aduce politica de servire la un nivel inalt
  • Ofera unelte de conducere performanta a subordonatilor
  • Asigura implementarea corecta si eficient a politicilor de buna practica

Subiecte

  • Introducere in lumea serviciilor publice – ajuta participantul sa inteleaga rolul sau in lantul de servire a clientului
  • De ce servicii de calitate extraordinara? – ajuta participantul sa inteleaga impactul personal in succesul firmei
  • Clientii sunt afacerea. Valoarea unui Client – ajuta participantii sa inteleaga valoarea unui client privita individual sau per ansamblu
  • Perceptiile Clientului. Nivelul satisfactiei – ajuta participantul sa inteleaga psihologia primara a Clientului, modul in care acesta reactioneaza si cum se poate obtine o reactie pozitiva de la acesta
  • Standarde si oameni – Imaginea angajatului Ideal
  • Tratarea Clientilor dificili – Modalitati de eliminare a efectelor cauzate de Clientii nemultumiti, modalitati de recuperare a acestora, transformarea Clientilor nemultumiti in clienti incantati
  • Elemente de motivare si feedback – ajuta o comunicare buna a standardelor si regulilor de servire
  • Leadership – cum sa tin o echipa angajata in misiunea comuna

Metodologie si tehnici de predare

  • Durata: 2 zile (se poate fractiona in doua module de ½ zi pentru nu influenta programul de vanzare)
  • Prezentari video, exercitii individuale si de grup, ateliere deschise
  • Trainingul se va derula in proportie de 75% practic, teoria va ocupa aproximativ 25% din program
abilitati in vanzari, abilitati individuale, cursuri management, cursuri retail, customer care, dezvoltarea echipei, evaluare retail, feedback, mystery shopping, performanta, premium class services, premium training, retail, retail customer care, servicii publice, training vanzari

One comment on “Retail – Customer Care”

  1. De ce să investesc in Customer care in 2013? | Dragosh Stancu says:
    June 10, 2013 at 16:28

    […] spun la toate cursurile de Customer care – firmele care aleg să ofere Clienților excelență vor fi răsplătite mereu de către aceștia. […]

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Top Cursuri si Seminarii

  • Curs Vanzari – Telesales
  • Management Motivational
  • Planificare si Eficienta
  • Retail – Tehnici de vanzare

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse