Cursuri Vanzari – TELESALES
CAMPANII DE VANZARE LA TELEFON
Pentru a reusi in vanzari este suficient sa vorbesti cu multi oameni zilnic. Si este extraordinar – sunt multi, multi oameni cu care poti vorbi!
Jim Rohn
Cursul de vanzari – Telesales – Campanii de vanzare la telefon – este o solutie de crestere a vanzarilor fara eforturi financiare mari, cu unelte disponibile oricarei organizatii, pe intelesul oricarui vanzator! Realizatorii cursului l-au adaptat la cerintele noi de piata, au integrat module si tehnici actualizate de identificare a potentialelor, de inchidere cu succes a vanzarilor.
Pentru garantia unui rezultat concret, o crestere rapida, in timpul cursului participantii vor lucra la o campanie reala, cu produsele si serviciile proprii.
- Utilizand Telesales-ul s-au constatat reduceri de pana la 90% ale costurilor de vanzare
- O campanie de Telesales corect implementata asigura cresteri ale vanzarilor de minim 20% intr-o perioada de 60-90 de zile
- 95% din produsele sau serviciile cunoscute pe piata cu standarde comun acceptate (commodities) se pot vinde cu succes prin Telesales
- Telesales-ul este cel mai versatil proces de vanzare, poate fi folosit independent sau ca parte a unei strategii de vanzare complexe
Cui se adreseaza
- Cursul se adreseaza vanzatorilor care vand produse si servicii la telefon, catre firme, consultanti independenti sau persoane fizice, vanzatorilor incepatori care au nevoie de o structura de lucru bine definita sau vanzatorilor care doresc sa isi actualizeze tehnicile si procedurile de lucru la oportunitatile si provocarile noului mediu economic.
- Nu este necesara experienta in vanzari.
Obiective
- Familiarizeaza participantul cu modul de vanzare catre firme, consultanti privati si persoane
- Creeaza un mod de abordare simplu si direct, bazat pe mesaje si cuvinte cheie
- Elimina nesiguranta, ajuta la crearea unei stari pozitive, proactive
- Ajuta participantii sa gaseasca cai directe pentru a ajunge la factorii de decizie si moduri de abordare a acestora
- In timpul celei de a doua zi participantii vor organiza la modul concret o campanie telesales, pornind de la zero
- Participantii vor deprinde metode de preluare, filtrare, optimizare si calificare a bazelor de date
- Se vor gasi metode concrete de construire si ajustare a unui mesaj, de evitare a negatiilor
- Se vor deprinde mai multe tehnici utile in campaniile de telesales
Subiecte abordate
- Introducere in abordarea strategica a vanzarilor (B2B, B2C)
- Produse
- Cuvinte cheie
- Factori de decizie
- Organizarea unei campanii
- Derularea unei campanii
- Elemente esentiale intr-o campanie Telesales
- Eficientizarea campaniei prin scurtarea timpilor de abordare si vanzare
- Campanii telefonice pasive sau proactive?
- 20 de secunde!
- Campanii sinergice: Social media, Networking, Telesales
- Test
- Proiect individual
Metodologie si tehnici de predare
- Cursul este axat pe exercitii practice in proportie de 75%, se foloseste echipament telefonic pentru a oferi credibilitate si relevanta
- In timpul cursului participantii vor rezolva exercitii individuale si de grup, vor participa la studii de caz si ateliere de lucru, jocuri de rol si dezbateri
- Suport de curs: prezentare video, caiet de exercitii, manual, alte materiale specifice
- Durata: 2 zile
Ce spun cursantii:
Vanzator de servicii B2B – Adrian D.
Au fost prezentate foarte multe exemple concrete, reale, de succes in activitatea de Telesales a fiecaruia. Cele trei metode de abordare, discutie si finalizare sunt foarte usor de folosit. Proiectul primit dupa curs imi va aduce un plan concret pe care sa il pot aplica pentru a imi creste vanzarile.
Telesales executive B2C – Aida C.
Metodele si tehnicile sunt aplicabile usor pentru ca pleaca de la Client, de la nevoile si problemele lui. Mi-a placut abordarea, exemplele concrete si diverse si mai ales ca a fost un curs practic, cu multe exercitii si putina teorie. Sunt sigura ca imi va ajuta in viitor.
[…] dintre Clientii si Partenrii mei au redescoperit Telesales-ul ca forma de […]
[…] formula a trainingului “Telesales – Campanii de vanzari la telefon” aduce cateva elemente inovatoare: – eficienta sporita cu peste 50% in zona de calificare si […]
[…] toate cursurile de vânzări, B2C, B2B, Telesales, am introdus elemente de social media care ar trebui să ajute participanții să ajungă mai […]