PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Telesales

Cursuri Vanzari – TELESALES

CAMPANII DE VANZARE LA TELEFON

Pentru a reusi in vanzari este suficient sa vorbesti cu multi oameni zilnic. Si este extraordinar – sunt multi, multi oameni cu care poti vorbi!
Jim Rohn



Cursul de vanzari – Telesales – Campanii de vanzare la telefon – este o solutie de crestere a vanzarilor fara eforturi financiare mari, cu unelte disponibile oricarei organizatii, pe intelesul oricarui vanzator! Realizatorii cursului l-au adaptat la cerintele noi de piata, au integrat module si tehnici actualizate de identificare a potentialelor, de inchidere cu succes a vanzarilor.
Pentru garantia unui rezultat concret, o crestere rapida, in timpul cursului participantii vor lucra la o campanie reala, cu produsele si serviciile proprii.

  • Utilizand Telesales-ul s-au constatat reduceri de pana la 90% ale costurilor de vanzare
  • O campanie de Telesales corect implementata asigura cresteri ale vanzarilor de minim 20% intr-o perioada de 60-90 de zile
  • 95% din produsele sau serviciile cunoscute pe piata cu standarde comun acceptate (commodities) se pot vinde cu succes prin Telesales
  • Telesales-ul este cel mai versatil proces de vanzare, poate fi folosit independent sau ca parte a unei strategii de vanzare complexe

Cui se adreseaza

  • Cursul se adreseaza vanzatorilor care vand produse si servicii la telefon, catre firme, consultanti independenti sau persoane fizice, vanzatorilor incepatori care au nevoie de o structura de lucru bine definita sau vanzatorilor care doresc sa isi actualizeze tehnicile si procedurile de lucru la oportunitatile si provocarile noului mediu economic.
  • Nu este necesara experienta in vanzari.

Obiective

  • Familiarizeaza participantul cu modul de vanzare catre firme, consultanti privati si persoane
  • Creeaza un mod de abordare simplu si direct, bazat pe mesaje si cuvinte cheie
  • Elimina nesiguranta, ajuta la crearea unei stari pozitive, proactive
  • Ajuta participantii sa gaseasca cai directe pentru a ajunge la factorii de decizie si moduri de abordare a acestora
  • In timpul celei de a doua zi participantii vor organiza la modul concret o campanie telesales, pornind de la zero
  • Participantii vor deprinde metode de preluare, filtrare, optimizare si calificare a bazelor de date
  • Se vor gasi metode concrete de construire si ajustare a unui mesaj, de evitare a negatiilor
  • Se vor deprinde mai multe tehnici utile in campaniile de telesales

Subiecte abordate

  • Introducere in abordarea strategica a vanzarilor (B2B, B2C)
  • Produse
  • Cuvinte cheie
  • Factori de decizie
  • Organizarea unei campanii
  • Derularea unei campanii
  • Elemente esentiale intr-o campanie Telesales
  • Eficientizarea campaniei prin scurtarea timpilor de abordare si vanzare
  • Campanii telefonice pasive sau proactive?
  • 20 de secunde!
  • Campanii sinergice: Social media, Networking, Telesales
  • Test
  • Proiect individual

  Metodologie si tehnici de predare

  • Cursul este axat pe exercitii practice in proportie de 75%, se foloseste echipament telefonic pentru a oferi credibilitate si relevanta
  • In timpul cursului participantii vor rezolva exercitii individuale si de grup, vor participa la studii de caz si ateliere de lucru, jocuri de rol si dezbateri
  • Suport de curs: prezentare video, caiet de exercitii, manual, alte materiale specifice
  • Durata: 2 zile

Ce spun cursantii:

Vanzator de servicii B2B – Adrian D.
Au fost prezentate foarte multe exemple concrete, reale, de succes in activitatea de Telesales a fiecaruia. Cele trei metode de abordare, discutie si finalizare sunt foarte usor de folosit. Proiectul primit dupa curs imi va aduce un plan concret pe care sa il pot aplica pentru a imi creste vanzarile.

Telesales executive B2C – Aida C.
Metodele si tehnicile sunt aplicabile usor pentru ca pleaca de la Client, de la nevoile si problemele lui. Mi-a placut abordarea, exemplele concrete si diverse si mai ales ca a fost un curs practic, cu multe exercitii si putina teorie. Sunt sigura ca imi va ajuta in viitor.

cursuri, cursuri agent vanzari, cursuri vanzari, premium class services, premium training, telemarketing, training, training agent vanzari, training vanzari, vanzari B2B, vanzari B2C

3 comments on “Telesales”

  1. 7 reguli de aur in Telesales / Telemarketing - Dragosh Stancu | Dragosh Stancu says:
    April 18, 2012 at 11:08

    […] dintre Clientii si Partenrii mei au redescoperit Telesales-ul ca forma de […]

  2. Curs de telesales intr-o formula noua | Premium Class says:
    August 2, 2012 at 19:55

    […] formula a trainingului “Telesales – Campanii de vanzari la telefon” aduce cateva elemente inovatoare: – eficienta sporita cu peste 50% in zona de calificare si […]

  3. Vânzări, Lacrimi și Sfinți - Dragosh Stancu says:
    November 27, 2012 at 18:03

    […] toate cursurile de vânzări, B2C, B2B, Telesales, am introdus elemente de social media care ar trebui să ajute participanții să ajungă mai […]

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Top Cursuri si Seminarii

  • Curs Vanzari – Telesales
  • Management Motivational
  • Planificare si Eficienta
  • Retail – Tehnici de vanzare

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse