Premium Class deruleaza periodic studii si evaluari centrate pe diverse departamente sau zone economice. Scopul studiilor este de a gasi modalitati prin care sa poate ajuta Clientii si echipele acestora sa munceasca mai eficient, mai usor, sa atinga rezultate excelente. Studiul “Timpul in vanzari” ne-a ajutat sa descoperim mai multe cai de atinge performanta alaturi de echipele evaluate.
Evaluarile, derulate la nivel national, arata ca lipsa de timp afecteaza puternic orice echipa de vanzari, astfel, cele mai afectate activitati sunt din zona Prospectarii, Vizitelor la Clienti si a Reactiei rapide la cererile Clientilor.
Influenta negativa cea mai puternica provine din zona administrativa.
Zonele care pot aduce imbunatatiri notabile in activitate sunt: Prioritizarea si Alinierea obiectivelor individuale la care organizationale.
Iata cateva extrase interesante:
– 68% din agentii de vanzari considera ca nu fac suficienta prospectare din lipsa de timp,
– 90% din agentii de vanzari considera ca munca administrativa le ocupa timp care poate fi folosit util la atinegrea targetului de vanzari,
– 57% din agentii de vanzare considera ca pot fi mai eficienti si mai productivi daca si-ar planifica mai bine activitatea,
– 75% dintre respondenti considera telefoanele inutile si intreruperile cauzate de colegi drept cei mai mari hoti de timp,
– 65% dintre respondenti recunosc ca nu au o strategie concreta de atingere a targetului de vanzari,
– Lipsa de timp afecteaza cel mai puternic: Prospectarea, Vizitele la Clienti, Oferirea unor solotii si oferte cat mai rapid,
– 70% din Managerii de vanzari considera ca, la nivel individual, Agentii de vanzari nu fac diferenta intre Planificare si Prioritizare,
– 56% din agentii de vanzari nu isi propun sa isi alinieze obiectivele individuale la cele organizationale.
Premium Class propune o solutie personalizata, adresata special segmentului studiat: un curs personalizat de Time Management, util tuturor vanzatorilor indiferent de experienta: senior sau junior.
Participantii vor deprinde tehnici de management al timpului personalizate pentru zona vanzarilor, vor intelegere clar modul de functionare a obiectivelor de vanzare si a integrarii lor in politica organizationala, vor identifica actiunile care conteaza, care aduc rezultate.