PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Feedback

cursuri-management-feedback-premium

Cursuri Management

PERFORMANTA PRIN FEEDBACK

Fiecare cuvant spus conteaza, daca plantezi mere padurete nu te astepta sa culegi “Golden delicious”!
Bill Meyer


Feedback-ul real primit de la altii, atunci cand este oferit intr-o forma corecta, poate face diferenta intre succes si esec la locul de munca.

Feedback-ul ne ofera informatii despre ce functioneaza si despre ce nu lucreaza in favoarea noastra. Datorita emotiilor puternice pe care le poate trezi, Feedbackul poate parea un lucuru dificil sau, ceva total nepotrivit. Privit dintr-un alt unghi, tratat intr-o maniera corecta, Feedback-ul este o oportunitate de a intelege perceptia celorlalti, o unealta puternica cu ajutorul careia sa obtinem rezultate corecte.

Cui se adreseaza

  • Curs util managerilor, managerilor de proiect care lucreaza cu oameni din echipe diferite, supervizorilor de echipe si mebrilor acestora.

 Obiective

    La finalul cursului participantii vor:
  • Defini si intelege Feedback-ul , de ce este o unealta puternica
  • Deosebi stiluri diferite de comunicare
  • Intelege de ce este important Feedback-ul si cand se poate folosi
  • Afla beneficiile Feedback-ului, cat si riscurile lipsei acestuia
  • Planifica imbunatatiri in primirea si oferirea Feedback-ului

Subiecte

  • Importanta feedback-ului in imbunatatirea comunicarii si a performantelor
  • Tipuri de feedback si valoarea relativa in comunicare (vizual, scris, vorbit, public)
  • Folosirea feedback-ului pentru imbunatatirea performantei la locul de munca
  • Tehnici de feedback (formal/infomal; pozitiv/negativ; momentul adecvat; format)
  • Cum sa obtii feedback de la altii pentru imbunatatirea performantelor proprii

 Metodologie si tehnici de predare

  • Cursul este axat pe exercitii practice in proportie de 75%.
  • In timpul cursului participantii vor rezolva exercitii individuale si de grup, vor participa la studii de caz si ateliere de lucru, jocuri de rol si dezbateri
  • Suport de curs: prezentare video, caiet de exercitii, manual, alte materiale specifice
  • Durata: 2 zile

Ce spun cursantii:

Patron firma productie – Ion P.
Dupa acest curs am inteles ca exista si Feedback pozitiv si am de gand sa testez personal o comunicare pozitiva cu angajatii mei.

Project manager – Octavian B.
Am reusit sa inteleg de ce lucram mai bine cu unii colegi si care sunt caile prin care voi putea comunica si lucra mai bine si cu cei cu care nu ma intelegeam. Mi-a placut foarte mult ideea ca Feedback-ul il poti cere singur.

consolidarea echipei, cursuri management, dezvoltarea echipei, echipa, feedback, performanta, performanta prin feedback, premium class services, premium training

2 comments on “Feedback”

  1. Feedback versus Critica | Premium Class says:
    September 12, 2012 at 08:26

    […] experienta in cate am folosit foarte mult Feedback-ul ca mijloc de comunicare si conducere a unei echipe m-a pus in fata unei situatii inedite: jumatate m-au acceptat si m-au urmat, pentru […]

  2. Performanta prin Feedback | Stiri pe scurt says:
    September 13, 2012 at 00:52

    […] Feedback-ul ne ofera informatii despre ce functioneaza si despre ce nu lucreaza in favoarea noastra. Datorita emotiilor puternice pe care le poate trezi, Feedbackul poate parea un l … … continuarea in Comunicatedepresa.ro […]

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Top Cursuri si Seminarii

  • Curs Vanzari – Telesales
  • Management Motivational
  • Planificare si Eficienta
  • Retail – Tehnici de vanzare

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse