Premium Class se adapteaza permanent nevoilor Clientilor, personalizeaza si perfectioneaza continuu programele, Seminariile si Cursurile oferite pentru a obtine performante cat mai bune alaturi de participanti.
Cursurile cele mai vandute de compania noastra (in proportie de 75%) au legatura cu vanzarile: B2B, B2C, Abilitati esentiale, Retail si competente anexe. Sunt cursurile care proiecteaza cele mai mari asteptari in organizatie, de aceea urmarim foarte atent nevoile Clientilor si rezultatele acestora.
Top 5 cele mai intalnite nevoi:
– Mai multa prospectie
– Mai multe vanzari castigate per vanzator
– Toti vanzatorii sa vanda la fel ca vanzatorii de succes
– Vanzarea “valorii” (nu a pretului)
– Cresterea vanzarilor
Alte cifre interesante:
– 48% din Managerii de vanzari declara cresterea organica a vanzarilor ca obiectiv prioritar
– 98% din liderii echipelor de vanzari considera ca se pot obtine performante mai bune cu resursele existente
– 90% din trainingurile de vanzari isi pierd efectul dupa 60 de zile
– 93% din companii investest anual in instruirea vanzatorilor
– sumele investite sunt intre 7 si 7.ooo euro anual per vanzator
– media investitiei in training este de 780 euro anual per vanzator (aceasta cifra este raportata la Europa centrala si de Est)
– companiile de top aloca 6.5 zile de training per vanzator, anual
– sub 10% din cursuri au la baza o evaluare a nevoi de instruire
– 80% din vanzatori au cunostinte bune spre foarte bune in ceea ce priveste procesul de vanzare
– sub 15% din vanzatori aplica constant cunostintele avute in ceea ce priveste procesul de vanzare
– in peste 70% din companii nu exista un proces de vanzare structurat
– dupa un training de vanzari cresterile cele mai mari apar in zona de vanzare a valorii produselor si a introducerii de produse noi pe piata
Reclamatiile standard ale participantilor referitor la calitatea trainingului:
– trainer plictisitor
– idei si tehnici confuze
– tehnici cu aplicabilitate neconcludenta
– lipsa de inrolare in aplicarea tehnicilor prezentate
Ce simt participantii despre trainingurile la care nu s-a facut follow up:
– tehnicile prezentate nu functioneaza
– nu a folosit nimeni tehnicile prezentate
– “nu imi amintesc prea bine despre ce era vorba”
Ce face Premium Class pentru a creste succesul trainingului:
– Pregatirea atenta a trainingului: pre-evaluari, intelegerea sistemului de lucru al participantilor si al utilitatii informatiei prezentate
– In timpul cursului: exerciti aplicate, simulari, role play si infografice
– Dupa curs: proiecte aplicabile, coaching individual, audit periodic.
Intrati pe Catalogul de cursuri de vanzari si alegeti un curs!
Sunati-ne si va vom face o evaluare gratuita a echipei de vanzari si va vom personaliza o oferta dupa nevoile dumnevoastra concrete.
–