PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Mystery Shopping – Evaluare

mystery-shopping-retail-servicii-publice-premium

Retail – Evaluare

MYSTERY SHOPPING

Tehnologia Mystery shopping oferita de Premium Class Services este unica pe piata din Romania, imbina elemente de vanzare traditionala cu elemente de vanzare experentiala, pe doua intervale orare si face o evaluare complexa a procesului de vanzari.
Odata cu raportul de vizita primiti si un ghid cu imbunatatirile ce le puteti aduce sistemului si structurii de vanzare, dar si cum pot participa oamenii din echipa dumnevoastra la atingerea obiectivelor agreate.

Cui se aplica

  • Oricarei unitate Retail (Mall, Supermarket, Magazin, Punct de vanzare)
  • Oricarei unitate HORECA (Hotel, Restaurant, Cafenea, Fast food)
  • Oricarui oficiu de servicii publice privat, guvernamental sau non-guvernamental

Obiective

    Analiza se face din doua unghiuri diferite

  • tehnici traditionale in servicii publice
  • vanzarea (relationarea) experentiala

Subiecte

    Se masoara comportamente, tehnici si metode de lucru, identificare zonelor in care apar probleme, la un detaliu mare, grupate strategic pe urmatoarele zone:

  • Atmosfera
  • Aspect
  • Abordare si Vanzare
  • Comportament
  • Tehnici si metode de lucru (acolo unde este cazul)

 Metodologie si tehnici de evaluare

  • Evalueaza performanta angajatilor, calitatea servicilor oferite si zonele de servire
  • Pentru a putea masura cu acuratete se deruleaza de doua ori pe acelasi subiect, pe paliere de timp diferite, cu incarcari de trafic diferite (de exemplu: Prima evaluare de la 10.oo – 12.3o, A doua evaluare de la 17.00 – 21.00)

Pasii necesari realizarii

  • Definirea zonelor care se doresc masurate
  • Crearea grilei de masurare
  • Derularea programului
  • Colectare si raportare
  • Follow up si Solutii

 

Premium Class Services foloseste in procesul de evaluare personal instruit, testat si calificat in tehnologiile folosite. Mai mult de atat, pentru a ne asigura de corectitudinea evaluarilor si exactitatea datelor culese, folosim tehnologii de siguranta cum ar fi: dubla evaluare, re-evaluarea maximelor pozitive si negative, evaluare pe paliere orare diferite si nu in ultimul rand teste individuale de performanta. Evaluarile nostre sunt orientate catre obiectivele si indicatorii de performanta organizationali. Majoritatea evaluarilor vin “la pachet” si cu un set de idei, potentiale si modele de imbuntatire a performantei.

cursuri retail, evaluare retail, mystery shopping, premium class services, premium training, retail, servicii publice

Comments are closed.

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Top Cursuri si Seminarii

  • Curs Vanzari – Telesales
  • Management Motivational
  • Planificare si Eficienta
  • Retail – Tehnici de vanzare

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse