Retail – Evaluare
MYSTERY SHOPPING
Tehnologia Mystery shopping oferita de Premium Class Services este unica pe piata din Romania, imbina elemente de vanzare traditionala cu elemente de vanzare experentiala, pe doua intervale orare si face o evaluare complexa a procesului de vanzari.
Odata cu raportul de vizita primiti si un ghid cu imbunatatirile ce le puteti aduce sistemului si structurii de vanzare, dar si cum pot participa oamenii din echipa dumnevoastra la atingerea obiectivelor agreate.
Cui se aplica
- Oricarei unitate Retail (Mall, Supermarket, Magazin, Punct de vanzare)
- Oricarei unitate HORECA (Hotel, Restaurant, Cafenea, Fast food)
- Oricarui oficiu de servicii publice privat, guvernamental sau non-guvernamental
Obiective
- Analiza se face din doua unghiuri diferite
- tehnici traditionale in servicii publice
- vanzarea (relationarea) experentiala
Subiecte
- Se masoara comportamente, tehnici si metode de lucru, identificare zonelor in care apar probleme, la un detaliu mare, grupate strategic pe urmatoarele zone:
- Atmosfera
- Aspect
- Abordare si Vanzare
- Comportament
- Tehnici si metode de lucru (acolo unde este cazul)
Metodologie si tehnici de evaluare
- Evalueaza performanta angajatilor, calitatea servicilor oferite si zonele de servire
- Pentru a putea masura cu acuratete se deruleaza de doua ori pe acelasi subiect, pe paliere de timp diferite, cu incarcari de trafic diferite (de exemplu: Prima evaluare de la 10.oo – 12.3o, A doua evaluare de la 17.00 – 21.00)
Pasii necesari realizarii
- Definirea zonelor care se doresc masurate
- Crearea grilei de masurare
- Derularea programului
- Colectare si raportare
- Follow up si Solutii
Premium Class Services foloseste in procesul de evaluare personal instruit, testat si calificat in tehnologiile folosite. Mai mult de atat, pentru a ne asigura de corectitudinea evaluarilor si exactitatea datelor culese, folosim tehnologii de siguranta cum ar fi: dubla evaluare, re-evaluarea maximelor pozitive si negative, evaluare pe paliere orare diferite si nu in ultimul rand teste individuale de performanta. Evaluarile nostre sunt orientate catre obiectivele si indicatorii de performanta organizationali. Majoritatea evaluarilor vin “la pachet” si cu un set de idei, potentiale si modele de imbuntatire a performantei.