PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: +40749052052
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Feedback versus Critica

0

Feedback-ul este poate cea mai delicata unealta folosita in lucrul in echipa. Emotiile si reactiile trezite sunt de multe ori greu de controlat, pentru ca fiecare om este unic, experienta de viata a fiecaruia este diferita. Poti oferi Feedback in cel mai sincer si cel mai curat mod, daca persoana din fata nu este pregatita, nu este obisnuita cu o discutie deschisa, in care lucrurile sunt prezentate cat mai simplu, poti trezi un adevarat scandal.

Ultima experienta in cate am folosit foarte mult Feedback-ul ca mijloc de comunicare si conducere a unei echipe m-a pus in fata unei situatii inedite: jumatate m-au acceptat si m-au urmat, pentru ca era un stil nou care le-a placut, cealalta jumatate m-a urat si m-a sapat, pentru ca daca nu ii injuram si nu faceam scandal nu le mai lasam nici o scuza sa greseasca, sa fure. A fost si un moment jenant, cand doi dintre managerii mei m-au tras deoparte si mi-au spus ca nu este bine ce fac, ca oamenii trebuie penalizati, jigniti si umimiliti ca sa nu comenteze.

Sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le afli despre Feedback:
– are doua fete, incearca mereu sa vezi lucrurile si din unghiul celui din fata ta
-sa oferi si sa fii mereu pregatit sa primesti
– cand are un ton pozitiv face minuni
– e mai complicat si mai greu de dus de cat te astepti
– se bazeaza pe incredere si lipsa fricii

In colectia de Cursuri de Management si Leadeship am inclus un curs complet despre Performanta prin Feedback , in care veti primi informatii despre structura si tipurile de Feedback, dar si despre tipurile de comunicare, despre cum sa nu faci din Feedback ceva rau si mai ales despre cum poate fi imbunatatita performanta prin oferirea si primirea Feedback-ului.

consolidarea echipei, dezvoltarea echipei, feedback, feedback pozitiv, management motivational, motivare, premium class services

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Diferența dintre achiziție, închiriere și leasing de echipamente
  • Cum Să Abordeze un Antreprenor Rezolvarea Problemelor de Logistică într-o Companie de Distribuție
  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse