PREMIUM CLASS

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin
Call Now: 1-800-123-4567
  • Home
  • Despre noi
    • Manifesto
    • Invatarea experentiala
    • Conceptul “Remote Office”
    • Angajament Anti-Spam
  • Recrutare
  • Evaluare
    • Evaluare organizationala
    • Evaluare Retail
  • Cursuri si Seminarii
    • Cursuri Vanzari
    • Cursuri Management
    • Cursuri Retail
    • Cursuri Soft Skills
  • Administrare HR
  • Contact
    • Cariere
  • Resurse

Managementul sedintelor

cursuri-softskills-management-sedinte-premium

Cursuri Soft Skills si Abilitati individuale

MANAGEMENTUL SEDINTELOR

Organizati intalniri care sa duca spre actiuni concrete, economisiti timpul dumnevoastra si al participantilor si nu in ultimul rand oferiti ceva util, care sa merite timpul petrecut impreuna.

Cui se adreseaza

  • Cursul este adresat profesionistilor care sunt in postura sa conduca sau sa paticipe la intlaniri, interesati ca mesajul lor sa ajunga clar si eficient la ceilalti participanti.

Obiective

    La finalul cursului participantii vor:

  • putea pregati eficient pentru intalniri si sedinte
  • organiza, modera si/sau conduce cu usurinta sedinte pentru a atinge obiectivele dorite
  • stabili formatul, obiectivele si scopul sedintei
  • intelege necesitatea unei agende si cum poate fi divizata eficient
  • putea accepta si intelege contributia oricui la discutie
  • avea abilitatea de a conclude, de a pastra directia discutiei si de a lua decizii in timpul sedintei
  • organiza inregistrarea sarcinilor si obiectivele pentru a le putea monitoriza

Subiecte

  • Rolul si responsabilitatea unui conducator de sedinte in situatii formale si informale
  • Stabilirea obiectivelor unei sedinte
  • Metode de planificare a unei desinte in scopul obtinerii anumitor rezultate
  • Agenda, participantii, format si locatie
  • Documente, terminologia si protocolul unei sedinte
  • Cai de incurajare a participarii
  • Controlul conflictelor si deviatiilor de la subiect
  • Natura, scopul, stilul si formatul inregistrarilor (documente si minute)

Metodologie si tehnici de predare

  • Cursul este axat pe exercitii practice in proportie de 75%, se foloseste echipament telefonic pentru a oferi credibilitate si relevanta
  • In timpul cursului participantii vor rezolva exercitii individuale si de grup, vor participa la studii de caz si ateliere de lucru, jocuri de rol si dezbateri
  • Suport de curs: prezentare video, caiet de exercitii, manual, alte materiale specifice
  • Durata: 1 zi
cursuri agent vanzari, cursuri management, managementul sedintelor, performanta, Planificare si eficienta, premium class services, premium training, soft skills, Time Management

Comments are closed.

Servicii Clienti

Pentru detalii, oferte personalizate sau alte informatii luati legatura cu un consultant
Telefon: +4 0749.052052
Email: contact@premiumclass.ro

Asistenta on-line prin Skype My status

Facebook

Premium Class Services

Top Cursuri si Seminarii

  • Curs Vanzari – Telesales
  • Management Motivational
  • Planificare si Eficienta
  • Retail – Tehnici de vanzare

Categorii Cursuri

  • Abilitati Individuale
  • Management
  • Retail
  • Vanzari

Articole recente

  • Cui ii e frica de negociere?
  • Pursuit of Happyness – Cold Calling
  • Succesul organizational si abilitatile individuale
  • La revedere AltaVista!
  • Curs Time Management – 19.03.2013
(c) Premium Class Services - 2004 - 2017
  • Home
  • Despre noi
  • Recrutare
  • Evaluare
  • Cursuri si Seminarii
  • Administrare HR
  • Contact
  • Resurse