Cursuri Soft Skills si Abilitati individuale
NEGOCIERE
In timpul unei negocieri este intelept sa nu tratezi nimic personal. Daca renunti la orgolii si exagerari de personalitate vei vedea oportunitatile mult mai obiectiv.
Brian Koslow
Negocierea este considerata un argument, sau o intelegere care sa respecte cat mai mult posibil dorintele partilor implicate.
Un profesionist este pus mereu in situatia de a negocia: o vanzare, o achizitie, un pachet promotional, o oferta speciala, un salariu.
Mediul afacerilor este bazat pe negociere, sunt multe motive pentru care doriti sa negociati si multe moduri de abordare a negocierii. Veti gasi in cursul nostru mai multe tehnici si concepte de care veti tine cont cu siguranta in viitor.
Cui se adreseaza
- Profesionistilor pusi in situatia de a negocia: o vanzare, o achizitie, un pachet promotional, o oferta speciala, un salariu.
Obiective
- La finalul cursului participantii vor putean aplica o serie de abilitati de negociere deprinse in timpul cursului in situatii care includ:
- Negocierea unor contracte si intelegeri mai bune
- Cresterea vanzarilor, chiar in medii competitive agresive
- Reducerea costurilor de achizitie
- Relatia cu negociatori dificili
- Pozitii de negociere mai puternice
- Relatii interpersonale mai bune
- Crearea plus-valorii in negociere
- Stiluri de negociere ajustate dupa situatie
- Evitarea inselaciunilor
- Control si incredere in timpul negocierii
Subiecte
- Introducere in negociere: Termeni si denumiri, Conceptul de negociere
- Elementele si Fazele Negocierii
- Pregatirea negocierii: Dezbaterea – Propunerea – Aranjamentul
- Pregatirea Negocierii: Stabilirea obiectivului negocierii, Definirea intereselor, Definirea subiectelor negociabile, Prioritizarea subiectelor, Stabilirea punctelor de intrare/iesire,
- Stabilirea unei agende de negociere. Stiluri de negociere
- Evaluarea si pregatirea negocierii in situatii de criza: Dominare, Compromis, Cedare, Evitare, Cooperare
- Valorile si profilul unui negociator eficace
- Continut – Putere – Climat – Proceduri
- Asertivitate: Asertiv – Pasiv – Agresiv, Fii asertiv!
- Construirea unui punct de vedere
- Mesaje trilaterale
- Factori motivationali (nu doar banii conteaza)
Metodologie si tehnici de predare
- Cursul este axat pe exercitii practice in proportie de 75%, se foloseste echipament telefonic pentru a oferi credibilitate si relevanta
- In timpul cursului participantii vor rezolva exercitii individuale si de grup, vor participa la studii de caz si ateliere de lucru, jocuri de rol si dezbateri
- Suport de curs: prezentare video, caiet de exercitii, manual, alte materiale specifice
- Durata: 1 zi / 2 zile (in functie de curricula aleasa)
Ce spun cursantii:
Director achizitii regional – Cristian F.
Cursul “Abilitati de negociere” ofera un mix excelent de teorie si exercitii practice. Folosind un numar mare de exercitii si studii de caz, trainerul s-a asigurat ca am deprins fiecare abilitate prezentata in module.
Business Manager – Carmen K.
Am ales acest training deoarece mi-am dorit sa imi imbunatatesc abilitatile de negociere intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai competitiv. Structura cursului m-a ajutat sa imi ridic capacitatea de adaptare la partenerul de negociere. Cel mai important lucru pe care l-am invatat de la acest curs este importanta gasirii unui echilibru intre Rezultate si Relatie.
[…] respective. A venit inapoi cu 75 de mii, mai vesel un pic, bucuros ca reusise sa aplice cateva tehnici de negociere recomandate de mine. L-am trimis inca o data inapoi la Client (cred ca amandoi m-au injurat), […]
[…] puternica in negociere il costase mult pe prietenul meu, iar ceva imi spune ca daca nu intervenea la timp urma sa piarda […]
[…] de Negociere de la Premium Class trebuie sa fie la baza competentelor oricarei echipe de succes. Gandit pentru a […]